Jak rozpocząć własną markę odzieżową.

0
4429

Stworzyć własną markę odzieżową jest marzeniem wielu projektantów i przedsiębiorców, którzy lubią modę. Niezależnie od tego czy będziemy sami projektować ubrania, czy też nie, przemysł odzieżowy zawsze szuka świeżego spojrzenia. Ważne jest, by linia odzieży i sama marka wyróżniały się oraz by stworzyć pobyt na nasze produkty. Trzeba skupić się na przekazaniu informacji do opinii publicznej i stworzenie odzieży, która jest jednocześnie stylowa i wygodna.

Krok 1.

Określamy rynek docelowy. Jeśli zamierzamy projektować ubrania dla określonej grupy ludzi, np. dla dzieci i niemowląt, to musimy dowiedzieć się w jaki sposób zachęcimy rodziców do kupowania naszej kolekcji.

Krok 2.

Napisz biznesplan. Opisz szczegółowo cele finansowe i plan marketingowy. Zawrzyj w nim informacje o docelowej grupie demograficznej, planowane przychody, koszty, wydatki i sposoby zareklamowania własnej odzieży szerszej publiczności.

Krok 3.

Zaprojektuj ubranie lub znajdź kogoś kto będzie głównym projektantem. To podstawa, jeśli nie czujesz się na siłach, by stworzyć kolekcję, ale chcesz zająć się tym tematem, znajdź projektanta z pasją.

Krok 4.

Wynajmij firmę produkcyjną lub specjalną drukarkę , która wykonuje konstrukcje odzieży, zaprojektowana przez ciebie. Trzeba będzie zainwestować trochę pieniędzy w wyprodukowanie dużej ilości odzieży.

Krok 5.

Sfinansuj swoją markę ubrań za własne pieniądze lub weź kredyt. Możesz włączyć w inwestycje własną rodzinę, przyjaciół lub większego projektanta odzieży.

Krok 6.

Zaprojektuj materiały marketingowe i logo. Logo i informacje promocyjne powinny być ciekawe i łatwo rozpoznawalne. Opracuj interaktywną stronę internetową, gdzie klienci będą mogli zakupić ubrania. Wykorzystaj media społecznościowe w celu rozpowszechniania informacji o produkcie i marce. Poproś rodzinę i przyjaciół, by nosili twoje ubrania, stając się tzw. żywą reklamą twojej kolekcji.

Krok 7.

Otwórz punkt sprzedaży lub zacznij dystrybucję odzieży w okolicznych sklepach. Zacznij od małych sklepików, by z czasem gdy biznes się rozrośnie, wzbudzić zainteresowanie większych sklepów odzieżowych. Użyj strony internetowej i media społecznościowe do sprzedaży swojej markowej odzieży. Niektórzy ludzie odnoszą duży sukces sprzedając własna markę ubrań tylko w Internecie.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Wpisz swojeimię