W obecnych czasach na różnych rynkach pojawia coraz więcej możliwości korzystania z kompleksowych usług świadczonych przez przedsiębiorstwa na rzecz innych firm. Specjalizują się one w marketingu, promocji, a także bardziej fizycznych aspektach działalności firm – na przykład w pakowaniu, przepakowywaniu produktów, łączenia ich w zestawy czy kolportażu po klientach. Najczęściej na takie usługi decydują się właściciele sklepów internetowych. Zdarza się oczywiście, ze klientami są firmy z zupełnie innych sektorów i branż – agencje reklamowe, przedsiębiorstwa usługowe. Wszystkie te firmy łączy potrzeba pomocy w przygotowywaniu produktów do dostarczenia dla swoich klientów. W takich właśnie wypadkach idealnie sprawdzi się firma co-packingowa.
Oczywiście, wynajęcie takiej firmy wiąże się z dodatkowymi kosztami. Jednak jeśli oszacować wszystkie za i przeciw, okazuje się, że na dłuższą metę korzystanie z takich usług może okazać się oszczędnością. Mowa tutaj nie tylko o korzyściach finansowych, ale też o zaoszczędzeniu czasu. Aby samodzielnie zarządzać rozprowadzaniem towaru, należy stworzyć dodatkowy etat dla pracownika, dokonać zakupu maszyn i narzędzi, a także produktów niezbędnych do pakowania towaru. Zlecając te działania do wykonania zewnętrznej firmie specjalizującej się w tym, trzeba liczyć się z wynagrodzeniem pieniężnym dla niej za tę usługę, jednak z drugiej strony można zaoszczędzić pieniądze na powyższych czynnościach, a także zachować czas i przeznaczyć to na inne zadania. Firmy co-packingowe specjalizują się w pakowaniu, przepakowywaniu i konfekcjonowaniu towarów w opakowania zbiorcze, pojedyncze, a także nadawanie i drukowanie etykiet, zgrzewanie folii. Co więcej, odpowiedzialne są też za działania marketingowe – tworzenie projektów opakowań i zestawów promocyjnych. Więcej o korzyściach z co-packingu możesz przeczytać tutaj: http://customeritum.pl/o-nas/meritum-wiedzy/co-packing.